خدمات صادقانه و با اخلاص به مردم اولویت کار مسئولان باشد 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: خدمت صادقانه و با اخلاص اولویت کار مسئولان در خدمت رسانی به مردم باشد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی رکاوندی- امام‌جمعه موقت بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران با تبریک هفته دولت اظهار کرد: خدمات مسئولان به مردم باید در راستای امیدآفرینی و گره گشایی از کار باشد تا مورد رضایت خداوند قرار گرفته و محرومیت ها برطرف شود.

وی افزود: کسانی که مشکلات مردم را حل می کنند، محبوب خداوند هستند، خدمت به مردم به ویژه مسلمانان از جایگاه رفیعی برخوردار است و در برخی آیات و روایات، خدمت به مردم در کنار ایمان به خدا قرار داده و از بالاترین خصلتهاست.

امام جمعه موقت بهشهر یادآور شد: در دین اسلام برخی مسائل در رتبه بالایی قرار دارند، همچون طواف خانه خدا که یکبار طواف خانه خدا برابر با ۶ هزار حسنه است و ۶ هزار گناه از او پاک شده و ۶ هزار درجه به اوعطا کرده و ۶ هزار حاجتش را برآورده می کنند.  

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: خدمت صادقانه و با اخلاص اولویت کار مسئولان در خدمت رسانی به مردم باشد.

وی افزود: اگر کسی از کار مومنی گره گشایی کند از نظر امام صادق(ع) ۱۰ برابر طواف خانه خدا ثواب دارد و از رسول اکرم (ص) نقل شده که فرمودند: محبوب ترین بندگان نزد خداوند کسی است که سودش برای مردم بیشتر باشد.

امام جمعه موقت شهرستان بهشهر یادآور شد: تقوا تشخیص حق و باطل و باز شدن درب های بسته و گشوده شدن درهای آسمان و زمین است و لذا مسئولان ما باید با رعایت تقوای الهی و اخلاص برای خدمت به خلق و مردم تلاش کنند.

کد خبر 1621813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha