دولت اعتقاد به تکمیل پروژه های نیمه تمام دارد

جان نثاری هدف دولت را پایان دادن طرح های نیمه تمام و جلوگیری از خوابیدن سرمایه های ملی در قالب پروژه های نیمه تمام بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، محمد رضا جان نثاری در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان گلپایگان، با بیان اینکه امروز ۲۵ طرح افتتاح و سه طرح کلنگ زنی شد، گفت: عدم توازن میان طرح های افتتاح شده با کلنگ زنی ها به دلیل این است که دولت عقیده ندارد کلنگ زنی هایی انجام دهد که سرمایه ملی بخوابد و بنا را بر اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته است و پس از آن با توجه به مقدورات، پروژه جدید تعریف می کند، استان اصفهان پروژه هایی دارد که چند سال است راکد مانده وسرمایه های ملی را معطل کرده است.

معاون استاندار اصفهان مطالبه مردم در خصوص تسریع در مجوزها به خصوص کمسیون ماده ۵ را درست ارزیابی کرد و افزود: حجم کار بر جای مانده بالا است و جلسه ماهانه کمسیون ماده ۵، گاه به هفته ای دوبار رسیده است و ساختار اداری آن ، و الزام برگزاری این جلسه در مرکز استان باید اصلاح شود و بر اجرای عدالت در همه زمینه ها تلاش می شود.

وی به کلنگ زنی زمین ۲۲ هزار مترمربع یک مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی، تفریحی در منطقه کم برخوردار شهرستان گلپایگان اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری، یک زمان سنج در کنار این پروژه بگذارد و برنامه های پروژه را به ریز بنویسد و اجرا کند و اگر ناکامی صورت گرفت، علت آن را توضیح دهد.

جان نثاری با بیان اینکه مجموعه چند منظوره فرهنگی و ورزشی نیاز به یک پیوست فرهنگی قوی که روی اصول دینی و مطابق با فرهنگ منطقه دارد، تاکید کرد: طرح معماری در نظر گرفته شده برای این بنا یک طرح ایرانی اسلامی به خصوص در نمای آن باشد و از به کار بردن طرح هایی که با فرهنگ مردم تطابق ندارد خودداری شود.

 به گزارش شبستان، 25 طرح با اعتبار حدود 225 میلیارد ریالی  به مناسبت هفته دولت در شهرستان گلپایگان با حضور معاون سیاسی ف فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان به بهره برداری رسید و کلنگ یک مجوعه فرهنگی اجتماعی ورزشی با وسعت 22 هزار هکتار و با اعتبار 500 میلیارد ریال با همکاری شهرداری گلپایگان و بخش خصوصی به زمین خورد که قرار است 36 ماهه به پایان برسد و تحولی در منطقه ای محروم از شهرستان را رقم بزند./

کد خبر 1621815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha