مشارکت 7 میلیارد ریالی زنجانی ها در پویش "مرهم زائر" ویژه اربعین حسینی

هاشمی گفت: مشارکت هفت میلیارد ریالی مردم نوعدوست و خیر این استان در پویش "مرهم زائر"ویژه اربعین حسینی، با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی افزود: پویش مرهم زائر با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز مراسم و فعالیت های بشردوستانه هلال‌احمر از محل کمک های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در استان  راه اندازی شد. 
وی خاطرنشان کرد: سالانه با آغاز مراسم عزاداری سالار شهیدان به ویژه در زمان اربعین، پویش تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور اجرا می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این پویش علاقمندان می‌توانند در توان خود در تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی سهمی داشته و کمک کنند.
هاشمی اظهارداشت: سالانه دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تامین می‌شود.
وی یادآوری کرد:  امسال نیز مردم نوعدوست و نیکوکار این استان 325 قلم دارو به ارزش هفت میلیارد ریال در قالب پویش "مرهم زائر" به هلال احمر استان در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود اهدا کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخشی از داروهای اهدایی برای استفاده زائران اربعین حسینی به درمانگاه تخصصی سطح 2 هلال احمر این استان در مسیر نجف به کربلا عمود 666 و بخشی دیگر نیز به موکب جهادی شهید مهدی زین الدین در سامرا ارسال شد.
هاشمی ادامه داد: همه این داروها با تاریخ مصرف بالای سه ماه و غیریخچالی بود.
کد خبر 1621837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha