رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور به میزبانی استان کرمان آغاز به کار کرد

رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان از جوار گلزار شهدای کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، یکشنبه(۵ شهریور) در مراسم افتتاحیه رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان از جوار گلزار شهدا تصریح کرد: سپاه و بسیج در همه دولت‌ها و با هر رویکردی، خارج از نگاه گروهی و حزبی و در جهت خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اکنون نیز در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، تکلیف بسیج کارمندان مانند سایر اقشار، در خدمت به مردم است.

وی به فعالیت‌های قرارگاهی و جمعی در نقاط کم برخوردار و آسیب دیده اشاره و تصریح کرد: امروز هم در کل کشور مناطقی شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد؛ حضور بسیجیان در رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان در استان کرمان در منطقه اندوهجرد است و در شهداد، تکاب و گلباف نیز قبلاً فعالیت های جهادی توسط بسیج و سپاه انجام شده است.

وی از اعزام تیم‌های مختلف بسیج در اقشار ۲۹ گانه، تهیه و توزیع بسته‌های لوازم تحریر، برپایی کلاس‌های تقویتی، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی در این رزمایش خبر داد.


سردار نظری با بیان اینکه لذتی که در رفع مشکل و گره‌گشایی از کار مردم و کارخانه‌ها وجود دارد در هیچ کار دیگری نیست؛ افزود: تا زمانی که مردم نیازمند خدمت‌رسانی باشند با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها هستیم.

کد خبر 1621874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha