خدمت به مردم در هر عرصه و جایگاهی ارزشمند است

حسن پور خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم را ارزشمند خواند و گفت: در هر عرصه ای که فعالیت می کنیم باید قدر این جامیگاه اجتماعی را بدانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سمانه حسن پور، امروز(5شهریور)، در مراسم تجلیل از کارمندان، پزشکان و همایش حقوق شهروندی در سالن آمفی تئاتر مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، با گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند اظهارداشت: در کشور ما کم نیستند افرادی که در خدمت به مردم عمر خویش را صرف نموده هرچند نامی از آنها باقی نمانده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به زحمات کارمندان بنیاد شهید و ارائه خدمات به جامعه هدف ایثارگران، افزود: کسانی که در این حوزه خدمات عمومی ارائه می دهند قسمتی از انگیزه آنان بالاتر از کسب درآمد بوده و جایگاه جتماعی ارزشمندی دارند باید قدر این جایگاه را بدانند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره وری و حقوق شهروندی رشد شگفت انگیزی در همه عرصه ها می تواند ایجاد کند، گفت: آنچه سبب افزایش دانش بهره وری می شود ایده و سرمایه انسانی است.

حسن پور بیان کرد: در حوزه ای که فعالیت می کنیم باید روش کاری را طوری تنظیم کنیم که هر سال عملکرد بهتری در ارائه خدمات در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی 8 درصد در کشور پیش بینی شده است، عنوان کرد:  3/5 درصد قرار است از روش بهره وری یعنی همان اصلاح روش ها، بهبود فرایند ها، توسعه دولت الکترونیک، نو آوری و پیچیدگی های حوزه بهره وری که به نوعی دانش است؛ مرتبط می باشد.

کد خبر 1621905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha