بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی متعلق به ادارات کشور است

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده‌ که یک هزار و ۷۴۹ گروه متعلق به ادارات هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار فضل‌الله کفیل، یکشنبه(۵ شهریور) در مراسم افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور به میزبانی استان کرمان که از گلزار شهدا آغاز شد؛ فرهنگ مقاومت و ایستادگی به عنوان درسی که شهدا به ما آموختند را بزرگترین چالش دنیای استکبار دانست.


مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به عقب راندن دشمن با دستاوردهای شهدا و گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه و کشور اظهار کرد: دشمنان در تحلیل‌های خود اذعان کرده اند به معنای واقعی کلمه در برابر جمهوری اسلامی درمانده شدند و امروز دوگانه‌ مرگباری مقابل دنیای استکبار است که نشانه ضعف و افول آنها است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند این افول قابل اندازه‌گیری است و این شرایط ما را در حرکتی قرار می‌دهد و رهنمون می‌کند که حرکت مقاومت و ایستادگی است که ادامه دارد.

سردار کفیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما پاسداران پیش از شهادت سردار سلیمانی این گوهر نهفته را نمی‌شناختیم و هراندازه زمان می‌گذرد به قسمتی از وجود او پی می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با همه آسیب‌ها و ناکامی‌ها دست از دشمنی برنمی‌دارد و هر روز با تدابیری به‌ دنبال حرکت های جدید است که سال گذشته جنگ تمام عیار علیه مردم ایجاد و در یک جنگ ترکیبی گستره تلاش کرد تا نظام را دچار آسیب کند و مردم را به زانو درآورد.

سردار کفیل با تصریح به اینکه اما دشمن همچنان دچار یک محاسبه غلط شد و آن مردم بودند؛ افزود: جنگ شناختی مهمتربن محور جنگ ترکیبی بود و مهمترین راه‌حل و درمان مقابله با دشمن جهاد تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین گره‌ها را باز می‌کند و باید در مقابله با دشمن واقعیت‌ها را بیان و دستاوردها را تبیین کرد؛ افزود: باید افول دشمن و بیداری و امید مستضعفین را تقویت کرد.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنانش جهاد خدمت‌رسانی را نیاز کشور دانست و گفت: رزمنده کسی است که خدمت بی منت به مردم را مد نظر قرار داده و با تواضع، خود را خادم می‌داند و در حاکمیت دینی مردم ولی نعمت هستند و خدمتگزار یک طبیب برای درد مردم است.

وی خدمت به مردم را یکی از وظایف اساسی دانست که باید زمینه‌های آن را فراهم کرد و ادامه داد: امروز یک دولت خدمتگزار داریم که شعار "ما می‌توانیم" را سرلوحه قرار داده است و بسیج خود را همکار دولت در خدمت‌رسانی به مردم می‌داند که شعار کمک به تحقق دولت اسلامی را سرلوحه خود داریم.

وی با بیان اینکه رسیدن به دولت اسلامی از راه خدمت به مردم می‌گذرد و بسیج محورهایی برای خدمت به مردم دارد که یکی از آنها میزخدمت است؛ تصریح کرد: مدیران نباید منتظر مردم باشند بلکه باید بین مردم بروند و میز خدمت به معنای ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان است.

سردار کفیل گروه‌های جهادی را یک فرهنگ و راهی برای خدمت به مردم دانست و گفت: بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده‌ که یک هزار و ۷۴۹ گروه متعلق به ادارات هستند و امروز با حضور بیش از ۸۰۰ مدیرجهادی در سراسر کشور این حرکت و رزمایش از کرمان آغاز می‌شود و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1621914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha