اجرای ۴۶ برنامه توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در هفته دولت حدود ۱۶ برنامه اصلی و ۳۰ برنامه ریز در دستور کار داریم، گفت: این برنامه‌ها در سطح مرکز استان و شهرستان‌ها در حال برگزاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «ارژنگ تندپور» ظهر امروز (۶ شهریور ماه) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امروز ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر و ولایت پذیری آنها باید الگویی برای دولتمردان نظام و انقلاب اسلامی باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به بحث ولایت پذیری، ساده زیستی و مردمداری شهید رجایی اشاره کرد و گفت: حضور در بین مردم و استکبار ستیزی از ویژگی‌های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بود که انتظار می‌رود مسئولان ادارات، دستگاه‌ها و نهادها با الگوگیری از این ویژگی‌ها پاسخگوی مشکلات مردم کشورمان باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجموعه بسیج ادارات و کارمندان استان خود را یار و کمک کار همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان می‌دانیم، هدف ما بیشتر کمک به بحث کارآمدی نظام اداری کشور، بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است.

تندپور یادآور شد: این آمادگی را داریم که در هر زمان مدیران ادارات صلاح بدانند برای گره گشایی مشکلات مردم پیش قدم باشیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در هفته دولت حدود ۱۶ برنامه اصلی و ۳۰ برنامه ریز در دستور کار داریم، ادامه داد: این برنامه‌ها در سطح مرکز استان و شهرستان‌ها در حال برگزاری هستند انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی و خدمات رسان در این هفته فعالیت‌های شاخص و عملکرد خود را برای مردم بازگو کنند.

وی یکی از برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان را گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یادواره ۱۴۲ شهید کارمند استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

تندپور خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادواره شهدای کارمند استان و مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز چهارشنبه با حضور شورای اداری استان و شهرستان بویراحمد و کارکنان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست انتظار می‌رود که همه در راستای برگزاری برنامه‌ای باشکوه و درخور شأن شهدا تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی جایگاه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی تبلیغات و بسیج ادارات صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود که سایر ادارات و نهادها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

تندپور اظهار کرد: دعوتنامه اعضای شورای اداری، امنیت و ترافیک مراسم با مسئولیت نیروی انتظامی، استقرار آمبولانس و آتش نشانی، برپایی ایستگاه سلامت و مستندسازی این برنامه یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تهیه بسته‌های فرهنگی در این مراسم را یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود شهرداری در این رویداد بزرگ با نصب بنرهایی در سطح شهر، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند را گرامی بدارند.

وی در ادامه گفت: امروزه مهم‌ترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است و حضور چهره به چهره بین مردم یک ضرورت است.

تندپور از طرح چهره به چهره، حضور مدیران در مناطق مختلف و دیدارهای مردمی سخن به میان آورد و گفت: این حضور مدیران در مناطق مختلف به صورت گردشی صورت می‌گیرد.

کد خبر 1621915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha