کلنگ زنی و افتتاح  ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، ۱۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی ۴۵ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

بنا بر این گزارش این پروژه‌ها با ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار، برای یک هزار و ۵۷۴ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

لازم به ذکر است، از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوه، ۱۳۸ پروژه با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۷ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، اقتصادی است.

گلزار شهدای شهر ساوه با حضور استاندار مرکزی گلباران شد

 کلنگ زنی و افتتاح  ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گلزار شهدای شهر ساوه در امامزاده سید علی اصغر(ع) گلباران شد و شرکت کنندگان در این مراسم با آرامان های شهدا تجدید میثاق کردند.

دیدار با خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و صنعتگران، افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی از جمله برنامه‌های استاندار مرکزی در شهرستان ساوه خواهد بود.

خانواده شهدا بزرگترین سرمایه نظام هستند

 کلنگ زنی و افتتاح  ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه

استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین امروز و در چهارمین روز از هفته دولت با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان «مهدی و هادی ناصری» در شهر ساوه به پدر و مادر این دو شهید والامقام ادای احترام کردند.

فرزاد مخلص الائمه در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا بزرگترین سرمایه نظام هستند، گفت: خانواده معظم شهدا بهترین داشته خود را که خون فرزندانشان بود تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

استاندار مرکزی بیان کرد: این از خود گذشتگی سبب شده که این نظام پس از ۴۴ سال امروز در میانه دهه پنجم این چنین با اقتدار به حرکت خود ادامه دهد تا ما فرصت خدمت داشته باشیم.

شهید هادی ناصری در دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۴ در روستای جلایر از توابع شهرستان ساوه چشم به جهان گشود و در آخرین روز از ماه آبان سال ۱۳۶۲ هنگامی که به عنوان بسیجی گردان موسی بن جعفر(ع) از لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) در عملیات والفجر ۴ شرکت کرده بود در ارتفاعات کانی مانگا بر اثر انفجار گلوله توپ به شهادت رسید پیکر پاکش در منطقه عملیاتی بر جای ماند.

شهید مهدی ناصری در دوم فروردین ۱۳۴۱ در روستای جلایر ساوه چشم به جهان گشود، ابتدا به جمع جهادگران پیوست و سپس وارد سپاه شد تا اینکه در اول دی‌ماه ۱۳۶۶ در حالی که فرماندهی گردان ولی‌عصر(عج) از لشکر علی بن ابی‌طالب(ع) را بر عهده داشت، بر اثر اصابت ترکش در کانال ماهی منطقه شلمچه به شهادت رسید و در کنار سنگ یادبود برادر جاویدالاثرش، هادی، در گلزار شهدای زادگاهش آرام گرفت.

افتتاح ساختمان منابع طبیعی شهرستان ساوه

 کلنگ زنی و افتتاح  ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه

ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان ساوه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ساوه افتتاح و جایگزین ساختمان اداری قدیم این مجموعه شد.

این مجتمع اداری با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با صرف اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال ساخته شده و دامنه خدمات‌رسانی آن ۶ شهرستان استان را در بر می‌گیرد.

کد خبر 1621952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha