راه‌اندازی سه موکب درمانی در مرز خسروی

بهشتی راد گفت:در راستای رفاه حال زوار اربعین حسینی سه موکب درمانی با تجهیزات بالا با همکاری بهداری قرارگاه و بسیج جامعه پزشکی در قصرشیرین، مرز خسروی و مرصاد برای مراجعه زائران آماده هستند.

سعید بهشتی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان کرمانشاه با اشاره پذیرایی از زائران اربعین در موکب مرصاد ،گفت:  امسال هم همانند سال گذشته موکب‌های نواحی مقاومت بسیج از ورودی‌ استان در شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی در شهرستان قصرشیرین برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین در حال فعالیت هستند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: یک موکب بزرگ در محل یادمان مرصاد واقع در ۳۰ کیلومتر شهر کرمانشاهبرپا شده که در این موکب که در مسیر تردد زوار هم از مرز خسروی و هم از مرز مهران است، خدمات پذیرایی و اسکان به زوار ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان مرزی قصرشیرین هم دو موکب بزرگ از سوی سپاه کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به زوار در نقطه صفر مرزی واقع در مرز خسروی برپا خواهد شد که ظرفیت اسکان بالایی دارند.

 بهشتی‌راد تصریح کرد: در راستای یاد شده موکب مرصاد با ایجاد ظرفیت پذیرایی روزانه پنج تا هشت هزار وعده غذایی و یک هزار اسکان پذیرایی آماده استقبال از زائران هستیم همچنین  قرارگاه‌های اردویی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل‌ذهاب برای اسکان زائران آماده‌سازی شده همچنین در شهرستان قصرشیرین موکب سیدالشهدا(ع) با ظرفیت اسکان پنج هزار نفر آماده خدمت‌رسانی است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امسال تردد از مرز خسروی در ایام اربعین ۲۴ ساعته خواهد بود و این امکانات کنار هم می‌تواند یک زیارت اربعین ایمن، سالم و آسان را برای زائران رقم بزند.

کد خبر 1621954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha