جلوه های مشارکت مردمی در کشورمان مشهود است

خضری با اشاره به مشارکت بخشی مردم در اداره امور گفت: جلوه های مشارکت مردمی از اول انقلاب تاکنون در کشورمان مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مصطفی خضری» در سفر به تیران و کرون با حضور در آیین تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه دستورات دینی و مشارکت مردمی رقم خورده که جلوه های متفاوت آن از اول تشکیل نظام تاکنون مشهود بوده است.

معاون منابع انسانی استاندار اصفهان افزود: در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در انتخابات ها و عرصه های نبرد مختلف مردم حضور داشته اند و امروز در جنگ اقتصادی فعالان این عرصه توانسته اند تولیدات موثری داشته باشند.

وی ادامه داد: عدم وابستگی به نیروی انسانی متخصص از جمله پزشک از جمله موفقیت های کشورمان است که این سال ها با توسعه علمی بدست آورده و در صحنه علم و دانش پیشرفت کرده است.

خضری با اشاره به اینکه وجود نیروی انسانی توانمند می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند، تصریح کرد: فعالیت های صورت گرفته در توسعه علمی ایران را به جایگاه های بزرگی رسانده که خودکفایی در بخش های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، نظامی و تجهیزات زیر ساختی از جمله آن می باشد.

وی معضلات و مشکلات را موضوعی جدی برای کشور خواند و گفت: وضعیت سخت معیشتی این روزهای مردم به سبب مشکلات داخلی و بیرونی است که با گذر زمان و گذر از شرایط سخت بهبود پیدا می کند.

معاون استاندار اصفهان اضاقه کرد: در مسیر پیشرفت قطعا مشکلاتی ایجاد می شود که این موضوع در بخش معیشت مردم شکل خود را نشان داد.

وی با اشاره به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه های مختلف خاطرنشان کرد: خدمت به این جامعه توسط نیروهای اداری باید با دقت، سرعت و صادقانه انجام شود و نباید نارضایتی به وجود آید.

خضری از مسئولان و کارمندان خواست تا دلسوزانه و فارغ از وقت اداری و پست و جایگاه سازمانی به دغدغه های مردم بپردازند و راهکارهای ایده آل ارائه کند.

کد خبر 1621983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha