رفع مشکلات مردم دغدغه جدی شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر

احمدی گفت:  رفع مشکلات مردم دغدغه جدی شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر است و برای رفع مشکلات، نگرانی ها و دغدغه مردم مصوباتی داشت و کارهای خوبی در بهشهر انجام و در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران،  یاسر احمدی- شهردار بهشهر یکشنبه(۵شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم همواره ناظر بر عملکردهای ما بوده و هستند و با نظرات و پیشنهادات خود کمک کار ما بودند و در ادامه راه از پیشنهادات شهروندان برای رشد و توسعه شهری استقبال می کنیم.
وی افزود:  اقدامات عمرانی با موضوع بهبود عبور و مرور با اولویت حذف معابرخاکی اجرایی شد، تملک و تعریض ها مغفول مانده بود که ۲ هکتار تعریض شد، رفع نقاط حادثه خیز هم از دیگر برنامه ها بود که تعریض انتهای خیابان جمهوری انجام و تعریض در قنبرآباد انتهای منتهی به روستای کنت با همکاری مالکان در حال انجام است.
احمدی خاطر نشان کرد: طرح ها و پروژه های عمرانی هم طرح شاخص استانی در ورزش و سلامت و مدیریت شهری مسیر ۱۴ کیلومتری دوچرخه در محدوده شرقی،  از شرق تا غرب بهشهر طی دو سال اجرایی می شود.
شهردار بهشهر یادآور شد: ۱۵ پروژه با ۶۶۵ میلیارد ریال از پروژه های هفته دولت شهرداری بهشهر است که احداث پل آرامستان، پارک شهید سراج ، خیابان غذا، جمع آوری آب‌های سطحی از چهارراه امام تا پیشوا، بهره برداری از معابر خاکی و آسفالت و.. از جمله این موارد است.

کد خبر 1621994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha