اخلاق و شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر الگوی کارکنان دولت باشد

حجت الاسلام مدبر گفت: کارکنان دولت با بهره گیری از اخلاق،منش و شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر نقشه راه روشن برای خدمت صادقانه و پربار پیش روی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار روسا و مسئولین ادارات شهرستان جهرم که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین ده ها هزار شهید کارمند که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی فدا کردند، گفت: این که ایام شهادت عزیزانی چون شهید رجایی  و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده،فرصتی را فراهم کرده تا کارمندان و کارکنان گریزی نیز به اخلاق،منش و شیوه مدیریتی این بزرگواران زده و  نقشه راه روشنی برای خدمت صادقانه و پربار پیش روی خود روشن کنند.

امام جمعه جهرم افزود: تایید این مهم ،سخنان  پیر فرزانه انقلاب،حضرت امام خمینی(ره ) است که فرمودند: آقای رجایی و آقای باهنر هر دو شهیدی که باهم در جبهه‌های نبرد با قدرتهای فاسد هم جنگ و هم رزم بودند.

 وی اهل عمل و کار بودن را از دیگر ویژگی های رئیس‌جمهور و نخست وزیر شهید دانست که بایستی الگوی همه قرار گیرد.

 حجت الاسلام مدبر با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری و  توصیه ایشان به مسئله‌ مردمی بودن دولت اظهار داشت: بایستی از مردم شنیدن و در میان مردم بودن نه صرفا به صورت شعاری بلکه با برنامه ریزی هدفمند در رئوس برنامه های مسئولین قرار گیرد و به معنای واقعی کلمه با مردم، در کنار مردم، در میان مردم باشند. 

امام جمعه جهرم اقامه نماز که به نوعی برافراشتن علم ذکر و یاد خداست را امر بسیار مهمی دانست  که باید در مجموعه های دولتی به آن توجه ویژه شود چرا که اهتزاز پرچم ارتباط با خداوند و ذکر او مانع بسیاری از انحرافات خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بیانات امامین انقلاب اسلامی در رابطه با نقش پدری امامان جمعه بیان کرد: باعث افتخار است که در این جایگاه قرار گرفته ام.

در این دیدار شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم با ارائه گزارشی برنامه های انجام شده و پیش رو در هفته دولت در شهرستان جهرم را تشریح نمود.

کد خبر 1622044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha