اعزام مبلغ به تمامی مواکب اربعین حسینی انجام شد

حجت‌الاسلام ورهرام گفت: از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان اعزام مبلغ به تمامی مواکب اربعین حسینی مرز باشماق انجام شد و این اداره آمادگی دارد تا در صورت نیاز به حضور مبلغین نسبت به اعزام مبلغ اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان به همراه روسای ادارات سنندج و کامیاران ضمن سرکشی با بخشی از موکب‌داران و خادمین موکب‌ها، با بیان اینکه محبت امام حسین(ع) در تاریخ اسلام مبدأ تغیر و تحول روحی و معنوی بوده است، اظهار کرد: تعداد زیادی از بزرگان علم و دین با محبت به امام حسین(ع) موفق به کسب مدارج علمی و معنوی شده‌اند.

حجت‌الاسلام ورهرام با بیان اینکه اربعین مبدأ جوشنده تبلیغ قیام ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرین کربلای معلی همچون زیارت حرم سیدالشهداء علیه‌السلام باعث کسب محبت امام حسین (ع) و بهره‌گیری از آثار این محبت می‌شود. 

محبت امام حسین (ع) در تاریخ اسلام مبدأ تغیر و تحول روحی و معنوی  بوده است

وی با تاکید بر آمادگی کامل اداره تبلیغات اسلامی در امر هماهنگی جدی‌تر و خدمت‌رسانی مواکب به مردم، تصریح کرد: ساختار ستاد اربعین به گونه‌ای شکل گرفته که عملا سازمان تبلیغات عضو یکی از کارگروه‌های این ستاد است و با این جایگاه نمی‌توان بسیاری از مطالبات و خواسته‌های هیئات و مواکب را پیگیری کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به خدمات رسانی اداره تبلیغات اسلامی در مواکب اربعینی مرز باشماق گفت: در تمام موکب‌هایی که نیازمند روحانی بودند مبلغ اعزام کردیم و هر موکبی که نیازمند مبلغین بیشتر باشد آمادگی اعزام روحانیون را داریم.

حجت‌الاسلام ورهرام اضافه کرد: همچنین در بیشتر موکب‌ها اقلام فرهنگی مانند ادعیه‌ها و زیارتنامه توزیع شده است.

کد خبر 1622060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha