تلاش صادقانه و عاشقانه ماموران پلیس و خدمت به زائران حسینی در مرزهای کشور لذت بخش است

سردار رحیمی، تلاش صادقانه و عاشقانه ماموران پلیس و خدمت زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور را بسیار لذت بخش دانست و گفت: خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بالاترین توفیق الهی برای پلیس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سردار حسین رحیمی» در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا قوت می‌گویم به همه کسانی که این خدمات ارزشمند را به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) تقدیم می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، با بیان اینکه امروز آمده‌ایم به همه همکاران عزیز و پرتلاش بخش‌های مختلف فراجا خسته نباشید بگوئیم، افزود: تلاش صادقانه و عاشقانه ماموران پلیس که به زوار آقا اباعبدالله خدمت رسانی می‌کنند واقعاً لذت بخش است.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها با توجه به ماموریت و مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده در مرزهایی که زوار تردد دارند و یا مسائل مرتبط با مواکب‌هایی که از این مسیر می‌خواهند عبور کنند در کنار دیگر ماموران انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

سردار رحیمی خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را بالاترین توفیق الهی برای پلیس عنوان کرد و ابراز داشت: خداوند متعال در این سال‌ها به پلیس توفیق عنایت کرد تا خدمات ارزشمندی را به ملت عزیزمان و عاشقان و زوار اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان فراجا در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: ان‌شاء الله تمام تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ماموران پلیس مورد قبول درگاه خداوند منان قرار گیرد.

کد خبر 1622135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha