جذب ۲۴۶ دانش آموز گلستانی در طرح «مدارس همدل»

بابایی گفت: در سال اول اجرای طرح مدارس همدل در گلستان، ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس همدل سطح استان با جذب ۲۴۶ دانش آموز تحت حمایت در مدارس خود ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی در مراسم تجلیل از مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» گلستان گفت: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی، حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل از سال گذشته و گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی در سطح استان آغاز شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و یک هزار و ۲۷۸ دانشجو و طلبه تحت حمایت های کمیته امداد هستند، افزود: با توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌ و پرورش و همکاری مدیران مدارس، در سال اول این طرح ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس همدل سطح استان، ۲۴۶ دانش آموز تحت حمایت را جذب و در مدارس خود ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: به منظور تثبیت این طرح هر ساله همایش تجلیل از مدیران برتر و فعال در سطح استان برگزار می شود.

بابایی خاطرنشان کرد: برای مدیران این مدارس نیز تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومان از منابع کمیته امداد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت، به منظور تجهیز این مدراس نیز اقلامی شامل؛ دستگاه کپی و پرینتر، آب سرد کن، تخته هوشمند به ارزش ۱۷۲ میلیون تومان از محل منابع دفتر مرکزی کمیته امداد تحویل مدیران نیکوکار طرح مدارس همدل شد.

کد خبر 1622196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha