بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی

تاری بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تولید محتواهای فاخر مبتنی بر گفتگان انقلاب اسلامی و نشر آن در فضای مجازی، یکی از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، نجیب‌اله تاری در نشست هم‌اندیشی گرامیداشت هفته وحدت اظهارکرد: اجرای مراسمات و گرامیداشت مناسبت‌ها باید مردمی باشد و مردمی بماند و دستگاه‌های مختلف وظیفه هدایتگری، حمایت و پشتیبانی این برنامه‌ها را دارند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در برنامه‌ها و مراسماتی که در مناسبت‌های مختلف طرح و برنامه‌ریزی می‌شود، جذابیت و جلب مشارکت حداکثری مورد تاکید است.

وی افزود: با توجه به همه‌گیری استفاده از فضای مجازی در جامعه، برای نشر محتواهای مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی باید از این بستر بیشترین و بهترین بهره را برد و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار تولید محتواهای فاخر در زمینه نشر و انعکاس آنها، همراهی و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

تاری با بیان اینکه گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب اسلامی است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های پیشنهادی ویژه گرامیداشت هفته وحدت، تهیه و پخش تولیدات هنری از زندگی وحدت‌آفرین شیعه و سنی در استان است. 

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های موضوعی در زمینه وحدت اسلامی، راه‌اندازی پویش‌های مختلف با محوریت قرآن و محکومیت اهانت به قرآن و مقدسات مسلمانان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ترویج فرهنگ وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب در شبکه‌های مجازی، برگزاری نشست‌های گفت‌وگومحور و ... بخش دیگری از برنامه‌های پیشنهادی به‌مناسبت هفته وحدت است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان همچنین گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده امکان اعزام سخنرانان بین‌المللی به‌ویژه از کشورهای عضو مقاومت به مراسمات هفته وحدت وجود دارد.

کد خبر 1622229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha