رضایتمندی مردم باید خروجی عملکرد دولتی ها باشد|لزوم ورود رسانه ها برای تقویت امید بین مردم

حسینی پور با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال احیای سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: نگاه مقام معظم رهبری تقویت ایمان و امید بین مردم است؛ رسانه ها باید در راستای تحقق این مهم به تبیین عملکرد دولت در مازندران بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران امروز(۷شهریور) در جشنواره شهید رجایی که در سالن همایش سازمان برنامه ریزی و بودجه استان برگزار شد، از سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگویی موفق برای کارآمدی مدیران یاد و اظهار کرد: سبک مدیریتی این شهدای والامقام باید جامعه ملموس باشد.

وی با بیان اینکه مردم سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر که برگرفته از صداقت، تلاش جهادی، تقوای فردی و ... است را می پسندند، افزود: انحرافی که از سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در حوزه مدیریتی این شهدای والامقام اتفاق افتاد موجب عقب ماندگی کشور شد. به دلیل کج شدن فرمان مدیریتی کشور بعد از دفاع مقدس که باید سازندگی کشور رقم می خورد با مشکلاتی مواجه شدیم و مانور تشکیلات تجملات از ساده زیستی را شاهدیم.

حسینی پور با بیان اینکه شاخصه های مدیریتی جمهوری اسلامی باید مبتنی بر سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر ساده زیستی، مردم داری و مردم یاری و خدمت جهادی باید باشد، گفت: در هفته دولت نباید فقط به دنبال افتتاح پروژه و کلنگ زنی باشیم بلکه باید نسبت مدیریتی خود با سبک مدیریتی شهیدان رجایی، باهنر و سردار حاج قاسم سلیمانی را بسنجیم.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید جهاد تبیین را جهت معرفی دستاوردهای دولت در این خطه از شمال کشور مورد توجه داشته باشند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد توفیقات نظام را وارونه نشان دهد؛ مدیران استان باید با معرفی و دستاوردهای نظام امید را بین مردم تقویت کنند.

حسینی پور اذعان کرد:پس از رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری بیشترین پایبندی را به سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر که همان اخلاص و ساده زیستی بود، داشتند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال احیای سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: نگاه مقام معظم رهبری تقویت ایمان و امید بین مردم است؛ رسانه ها باید در راستای تحقق این مهم به تبیین عملکرد دولت در مازندران بپردازند.

حسینی پور به رشد چهار درصدی اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: مدیران دولت سیزدهم با حضور شبانه روزی و میدانی در روستاها و مناطق کم برخوردار به تقویت امید بین مردم هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین و مولفه و شاخص سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر اخلاص درونی شان بود که کار را برای رضای خدا انجام می دادند، اظهار کرد: در مکتب مدیریتی شهید رجایی، ریا کاری جا ندارد مهم رفع مشکلات مردم است نه اینکه حتما مردم متوجه شوند که چه مدیری این مشکل را مرتفع کرد.

حسینی پور با بیان اینکه مدیریت انبیاء و ائمه معصومین(علیهم السلام) براساس ارزش های والای انسانی بوده، گفت: اگر کارکنان دستگاه ها بر اساس آموزه های دینی و انقلابی آموزش ببینند قطعا نیاز به ایجاد ساز و کار نظارتی برای ارائه خدمت درست از سوی کارکنان به مردم نخواهیم بود.

وی با اشاره به وجود ۹۰هزار کارمند در استان، افزود: باید بررسی شود بهره وری این کارکنان چند نفر ساعت است تا امورات مردم اصلاح شود.امروز کارنامه یکسال گذشته دولت در مازندران اعلام شد اگر بخواهیم براساس این کارنامه نسبت به دیگر استان های کشور در برخی از حوزه ها نمرات قابل قبولی داریم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا شاهد توسعه و پیشرفت مازندران باشیم.

حسینی پور با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم  و کاهش فشار اقتصادی باید خروجی خدمات دولتمردان در استان باشد، گفت: مردم نباید نگران اشتغال فرزندان، مسکن، معیشت، درمان و ازدواج فرزندان باشند.

کد خبر 1622233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha