موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک دایر می شود

به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک دایر می شود.

عبدالصمد صمدی، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین و با هدف خدمت رسانی به زائران حسینی، موکب سلامت شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک دایر می شود.

معاون اجتماعی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این موکب از امروز ۷ شهریور در 35 کیلومتری جاده اراک بروجرد دایر و تا ۱۷ شهریورماه به‌ مدت یازده روز آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مسئول راه اندازی و راهبری موکب سلامت شهدای دانشگاه بیان کرد: در این موکب خدماتی از جمله ویزیت رایگان، خدمات دندانپزشکی، تزریقات، دارو و ... به زائرین اربعین ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برای حضور پزشکان متخصص، پرستاران و ... اعلام شده است، ادامه داد: خوشبختانه شاهد استقبال و اعلام آمادگی پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و حتی روسا و معاونین بوده ایم.

صمدی با بیان اینکه انواع خدمات بهداشتی و درمانی در این موکب به زائران ارایه می شود، اظهار کرد: علاوه بر این خدمات فضای اسکان و استراحت، پذیرایی، نماز خانه، سرویس بهداشتی و خدمات فرهنگی نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.

مسئول راه اندازی و راهبری موکب سلامت شهدای دانشگاه خاطر نشان کرد: در این موکب، پزشکان متخصص، ماما، دندانپزشک، پرستاران و کادر بهداشت و درمان و خدمات به صورت شیفتی و شبانه روزی به ارایه خدمات می پردازند.

معاون اجتماعی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه در فصل گرم سال قرار داریم و احتمال گرما زدگی و انواع بیماری ها وجود دارد، بیمارستان امیر المومنین اراک بیمارستان معین انتخاب شده است و بیماران با یک فرم و بدون هیچ گونه تشریفات به این بیمارستان ارجاع داده می شوند.

وی با بیان اینکه انواع تجهیزات بهداشتی و درمانی در این موکب برای خدمت رسانی به زائران فراهم است، ادامه داد: تجهیزاتی از جمله دستگاه اکسیژه، نوار قلب، دستگاه الکتروشوک، انواع داروهای رایگان و ... به زائران ارایه می شود.

صمدی برپایی موکب سلامت در مسیر پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان را سبب آرامش خاطر زائران دانست و بیان کرد: امید است با اطلاع رسانی به زائران و آگاهی آنان از وجود این موکب در مسیر پیاده روی بتوانیم امنیت و آرامش را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 1622286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha