حماسه بزرگ اربعین تصویری از خدمت عاشقانه و کرامت اسلامی است

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: حماسه بزرگ اربعین تصویری از خدمت عاشقانه و جلوه‌ای از کرامت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور در شهرستان مریوان و بازدید از مواکب داخل شهر و مرز باشماق از موکب‌داران برگزیده به منظور میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی تجلیل کرد.
 

وی در دیدار با موکب‌داران از آنان که با جان و مال خود از زائران اربعین حسینی در حال میزبانی هستند، تقدیر کرد.
 

حجت‌الاسلام رازیانی حماسه بزرگ اربعین را تصویر خدمت عاشقانه و کرامت اسلامی توصیف کرد و گفت: تصویری که در این خدمت عاشقانه قابل مشاهده است، امتداد قیامی است که به قیام امام زمان(عج) برای گسترش عدالت متصل می‌شود، آرمانی که ما برای تحقق آن فعالیت می‌کنیم.
 

وی گفت: حضور در جمع منتخب موکب‌داران مریوان بسیار مایه خرسندی است و اینکه ما خودمان را به این جمع متبرک کنیم برای ما بسیار مهم است. تصویری که از حماسه بزرگ اربعین در این جمع متبلور است، تصویر خدمت عاشقانه و کرامت اسلامی است؛ خدمت عاشقانه در مسیر حضرت اباعبدلله که همه دارایی خود را در راه خدا داد.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: حماسه اربعین حسینی مرهون خدمت‌رسانی شایسته موکب‌داران است، همه زائران از تکریم موکب‌داران در ایام اربعین حسینی لذت می‌برند و قدردان این تلاش و همت هستند.
 

وی در پایان گفت: ما در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تمدن‌سازی هستیم و معتقدیم کار اساسی در این زمینه به دست خود مردم است که الحمدلله در اربعین شاهد آن هستیم.

کد خبر 1622368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha