دشمن، جنگ اقتصادی برعلیه ایران اسلامی به راه انداخته است

افشارچی به جنگ اقتصادی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بایستی مدیران زمینه جذب سرمایه گذار به استان را فراهم کنند چرا که رضایتمندی مردم را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان بر ضرورت اهتمام مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه مسئولیت خود تاکید کرد و گفت: لازم است تا مدیران با بهره گیری از فناوری نوین کارها را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با اشاره به نقش تکنولوژی و فناوری در ایجاد تحول گفت: این موضوع به ایجاد رضایتمندی در مردم و سازمان نیز کمک خواهد کرد.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه مدیران نسبت به عملکرد زیر مجموعه خود تسلط کامل داشته باشند، تصریح کرد: تعامل پذیری در بین مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز مورد توجه باشد.

به گفته افشارچی، تعامل بین دستگاهی و استانداری اهمیت بسیاری دارد؛ تعاملات و عملکرد دستگاه های اجرایی امسال مورد سنجش قرار می گیرد که برآیند این کار مثبت خواهد بود.

استاندار زنجان به جنگ اقتصادی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بایستی مدیران زمینه جذب سرمایه گذار به استان را فراهم کنند چرا که رضایتمندی مردم را فراهم می کند.

افشارچی به ضرورت پیگیری وضعیت معیشت کارکنان در ادارات به دلیل تورم اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی از وزارتخانه متبوع خود این مسایل را پیگیری کنند و مدیران نیز گره گشا باشند.

وی خلاقیت و نوآوری را لازمه مدیران موفق عنوان کرد و گفت: مدیران علاوه بر بهره گیری از تکنیک های خوب برای ارائه فعالیت ها و عملکرد خود، خلاقیت و نوآوری را هم مورد توجه قرار دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه ۷۰ دستگاه مشتمل بر ۵۷ دستگاه اجرایی و ۱۳ بانک دولتی استان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند، گفت: ارزیابی در بستر سامانه ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور توسط ۴۷ ارزیاب از خرداد امسال تا ۲۶ مرداد انجام شد.

احمد خداوردی خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج کلی ارزیابی عملکرد به ترتیب شرکت برق منطقه ای زنجان، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و شرکت غله و خدمات بازرگانی بالاترین امتیاز در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی استان را کسب کردند.

کد خبر 1622376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha