مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت از دندان پزشکی برخوردار شد

مدیر مرکز بهداشت شیروان گفت: در هفتمین روز از هفته دولت با افتتاح و راه اندازی واحد دندان پزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری زیارت نزنده یاد احمد طلاچیان، مردم این شهر از خدمات دندان پزشکی برخوردار خواهند شد.

حسن نوری- مدیر مرکز بهداشت شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر زیارت به انضمام مرکز خدمات جامع سلامت کارخانه قند با تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۹۲۰۰ نفر ارائه تمام خدمات داندان پزشکی را برای مراجعین این شهر انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری خیرین حوزه سلامت، واحد سلامت دهان و دندان دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در مرکز خدمات جامع سلامت شهر زیارت، راه اندازی شد .

نوری عنوان کرد: ارائه خدمات دندان پزشکی در این مرکز شامل کلیه خدمات پیشگیری سطح ۲ ، فیشورسیلانت،  فلوراید تراپی، ترمیم جهت کودکان زیر ۱۴ سال ( گروه هدف )، جرم گیری برای زنان باردار و مادران شیرده به صورت رایگان است و سایر خدمات جهت عموم مردم با تعرفه دولتی انجام می گیرد.

مدیر مرکز بهداشت شیروان بیان کرد: این اقدام ارزنده توسط دستگاه های مربوطه و خیرین در کنار صدها خدمات مهم دیگر بسیار با ارزش است و رضایت مردم در پی خواهد داشت، با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از تاسیس شهر زیارت می گذرد ولی مردم این شهر از چنین خدماتی محروم بودند و باید برای ارائه خدمات دندان پزشکی به شهر مراجعه می کردند.

نوری اضافه کرد: با افتتاح و راه اندازی این واحد دندا پزشکی علاوه بر خدمات دهی بهتر به شهروندان این شهر در بحث دندان، نسبت به تردد و رفت و آمد آنان تسهیل شد و امید است شاهد خدمات بهتر درمانی دیگر در این مرکز باشیم.

کد خبر 1622382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha