تخصیص فضایی در صحن امام حسن(ع) به عنوان آشپزخانه موکب‌های خدماتی برای نخستین بار در اربعین

بخش پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس حسینی، همزمان با اربعین امام حسین(ع) برای نخستین بار فضایی را برای آشپزخانه مرکزی موکب‌های خدماتی در صحن امام حسن(ع) اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، مهندس علی عدنان، رئیس بخش پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس امام حسین(ع)گفت: به توصیه شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی امام حسین(ع)، فضایی را در چارچوب پروژه صحن امام حسن(ع) به عنوان آشپزخانه مرکزی موکب‌های خدماتی حسینی اختصاص دادند.

عدنان افزود: این اقدام نخستین اقدام در نوع خود برای ارایه خدمات در اربعین حسینی است و برای جلوگیری از حوادث یا آتش سوزی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: 60 تا 70 درصد از موکب‌های خدماتی حسینی که در آشپزخانه مرکزی غذا تهیه می کنند، در مرکز قدیمی شهر هستند. این آشپزخانه مجهز به سیستم اطفای حریق ویژه برای جلوگیری از هرگونه حادثه است.

آستان مقدس امام حسین(ع) همه بخش‌ها و اداره‌ها و موسسات و مراکز وابسته به خود را به توصیه عبدالمهدی کربلایی برای ارایه بهترین خدمات پزشکی و درمانی و رفاهی به زائران اربعین بسیج کرده است.

کد خبر 1622420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha