توزیع روزانه ۲۰۰۰ پرس غذا بین زائران اربعین حسینی از سوی موکب امامزادگان

حجت الاسلام مهدیان گفت: روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم، یک هزار قرص نان و سه هزار آب معدنی به همراه شربت از سوی موکب امامزادگان و بقاع متبرکه بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حسین مهدیان امروز (چهارشنبه ۸ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات موکب امامزادگان و بقاع متبرکه به زائران اربعین حسینی در مرز مهران، گفت: کاروان موکب اوقاف و امور خیریه استان گلستان با همراهی ستاد اربعین استان های و مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه سمنان، خراسان شمالی، ایلام، گیلان و اصفهان در مرز مهران مستقر و به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات دهی می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: ارائه خدمات رفاهی و اسکان به یک هزار زائر اربعین، اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم، یک هزار قرص نان و سه هزار آب معدنی به همراه شربت بین زائران اربعین حسینی از فعالیت های این موکب است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای مورد نیاز پذیرایی زائران اربعین حسینی با کمک های مردمی، موقوفات و امامزادگان تهیه و همراه این کاروان ارسال شده است.

حجت الاسلام مهدیان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ خادم اعزامی خدمات پذیرایی، رفاهی و اسکان و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند، اظهارداشت: فعالیت موکب اوقاف و امور خیریه گلستان در مرز مهران تا سه روز بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.

کد خبر 1622460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha