هفته دولت فرصتی برای تجدید پیوند بین مردم و مسئولان است

حیدری گفت: هفته دولت فرصتی برای تجدید پیوند بین مردم و مسئولان است و دولتمردان نشان دهند در کنار مردم بوده و پیگیر مطالبات و دغدغه های مردمی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز (چهارشنبه ۸ شهریور) در آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مدیران باید با پیگیری مداوم و تا حصول نتیجه مصوبات و دغدغه های مردمی را دنبال کنند و هفته دولت فرصت مناسبی برای این موضوع است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مدیران در چارچوب قانون مدیریت تحولی داشته باشند، افزود: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت‌های غلط را برهم بزنند.

 

وی، مردمی بودن را از مصادیق مدیریت تحولی برشمرد و گفت: برپایی میز خدمت در روزهای مختلف هفته، انجام اردوهای جهادی توسط مسئولان، برنامه داشتن برای چابکی سیستم مدیریتی، مردمی‌بودن و مردم‌یاری از دیگر مصادیق مدیریت تحولی مسئولان و مدیران است.

 

حیدری با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی و کار جهادی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است، یادآور شد: این موضوع باید در تمام حوزه‌ها و لایه‌های دولت تسری پیدا کند.

 

وی افزود: از کارمندان گرفته تا مدیران ارشد باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنند و یکی از دلایل جاودانگی نام شهیدان رجایی و باهنر همین روحیه جهادی آن‌هاست.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به دستاوردها و عملکرد دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی مسئولیت را قبول کرد در آن زمان تحریم‌های شدیدی علیه ایران اعمال شد به طوری که مدعیان حقوق بشر حتی دارو و واکسن در اختیار کشور ما قرار نمی‌دادند.

 

وی ادامه داد: اعتبارات بودجه‌ای کشور کاملا نامساعد بود به طوری که حتی پرداخت حقوق کارکنان به سختی انجام می‌شد اما دولت جدید تلاش کرد و در مقابل تمام ناملایمتی‌ها ایستاد و عقب ‌نشینی نکرد و این یعنی داشتن روحیه جهادی.

کد خبر 1622461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha