مدرسه ۱۲ کلاسه علوی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در روستای الله آباد به بهره برداری رسید

مدرسه ۱۲ کلاسه علوی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به یاد شهید اصغر نمازیان در روستای الله آباد کرمان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه علوی اظهار کرد: استاندارد سازی و بهسازی فضاهای آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته استان در قالب طرح شهید عجمیان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در دولت انقلابی است.

وی با اشاره به وجود ۱۶۵ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان گفت: با جذب اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات سفرهای استانی ریاست جمهوری تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسند.

رضایی به بهره برداری از ۲ هزار مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با شعار «مدرسه سازی تجلی مردمی سازی» افزود: ۳۲۵ مدرسه از این تعداد در استان کرمان به بهره برداری می رسد که استان کرمان در این زمینه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره سرانه پایین فضای آموزشی در شهر کرمان نسبت به میانگین فضای آموزشی کشور از افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در شهر کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

رضایی با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان به همت خیرین از آغاز عملیات ساخت ۷۸ مدرسه در استان به همت خیرین در دولت سیزدهم در استان خبر داد.


 
گفتنی است، مدرسه ۱۲ کلاسه علوی در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس با مشارکت بنیاد علوی در روستای الله آباد به بهره برداری رسید.

کد خبر 1622522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha