افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ پروژه عمرانی در شهرستان دلیجان

در هفتمین روز از هفته دولت، ۶۲ پروژه عمرانی در شهرستان دلیجان مورد بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۳ پروژه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با  هفتمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم ۶۲ پروژه عمرانی در شهرستان دلیجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، همچنین عملیات اجرایی ۳ پروژه آغاز می‌شود.

این پروژه‌ها با یک هزار و ۲۱ میلیارد ریال اعتبار، برای ۳۲ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

استاندار مرکزی امروز ۹ شهریور در بدو ورود به شهرستان دلیجان با حضور در گلزار شهدای روستای راونج به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

شهرستان دلیجان بیش از ۳۸۰ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ پروژه عمرانی در شهرستان دلیجان

مُهر پایان بر پروژه نیمه‌تمامی دیگر

با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی روستای راونج به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه در این مراسم با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل ریشه طولانی دارند اما حتی اگر عامل ایجاد آن‌ها هم نبوده باشیم به دستور رئیس جمهور موظف به پیگیری و حل مشکلات هستیم، گفت: نمی‌توانیم همه مشکلات را یک شبه برطرف کنیم کما اینکه یک شبه به وجود نیامده اما تعهد می‌دهیم برای حل آن‌ها یک ساعت توقف نداشته باشیم.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: شتاب‌ پروژه‌ها در استان مشهود است و در هفته‌های اخیر پروژه‌هایی افتتاح شد که طول عمر آن‌ها ۱۴ تا ۱۶ سال بود.

وی بزرگتری سرمایه دولت را امید و اعتماد مردم دانست و ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته آسیب دیده و اینک مهمترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم امید و اعتماد مردم است.

این مقام مسئول ادامه داد: کار عقب افتاده زیاد است و وظیفه داریم بی‌منت تلاش کنیم و اگر مردم کنار دولت نباشند گام‌های کوچک ما به گام‌های بلند ختم نخواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۵ پروژه عمرانی در شهرستان دلیجان

کد خبر 1622534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha