جشنواره مالک اشتر و سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین در منطقه آزاد اروند برگزار شد

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان جشنواره مالک اشتر و سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن همایش های شهید سیاح طاهری سازمان منطقه آزد اروند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ظهر امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) طی آئینی جشنواره مالک اشتر و سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین، با حضور رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندهان سپاه کشور، استان و منطقه و همچنین جمعی از بسیجیان شهرستان های آبادان و خرمشهر به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان در سالن همایش های منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در ادامه برگزاری جشنواره مالک اشتر، از رده‌های موفق و برتر نیروی مقاومت بسیج سپاه آبادان و خرمشهر، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در حضور فرماندهان سپاه پاسداران و نواحی مقاومت بسیج آبادان و خرمشهر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از بسیجیان آبادان و خرمشهر از پوستر پایتخت مقاومت رونمایی شد.

رونمایی از تمثال منقش به چهره شهدای «پرورش» در حضور والدین این شهیدان والا مقام، از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

* دولت مکتبی الگوی تمام عیار برای همه دولت‌مردان نظام اسلامی است

در این آئین «علی زارعی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در هفته دولت، اظهار کرد: دولت مکتبی الگوی تمام عیار برای همه دولت‌مردان نظام اسلامی است و به‌حمدلله امروز دولت خدمتگذار آیت‌الله رئیسی به عنوان یک دولت مکتبی از حمایت ملت فداکار ما برخوردار است و این افتخار در میان دولت‌های دنیا بی‌نظیر است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ذخیره دولت و خدمتگزاران انقلاب اسلامی، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و انقلابی است که این سعادت بزرگ برای هر مجموعه و هر دولتی فراهم نیست.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله خداوند توفیق دهد که قدردان این نعمت‌ها باشیم و بتوانیم با لطف خداوند متعال و همدلی و همراهی با تکیه بر قدرت لایزال الهی خدمتگذاران شایسته‌ای برای مردم ایران و نظام اسلامی باشیم.

*تبیین راه های مقابله با جنگ شناختی دشمن

«سرهنگ شاپور احمدی» در حاشیه این آئین نیز اظهار کرد: در این همایش از نفرات برتر و موفق ناحیه مقاومت بسیج آبادان و خرمشهر در جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۱ تقدیر شد ضمن اینکه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بحث جهاد تبیین در خصوص محورهای مختلف از جمله تبیین حقایق، واقعیت ها و جنگ شناختی دشمن پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، افزود: همچنین راه های مقابله با جنگ شناختی دشمن در این نشست توسط رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین شد.

کد خبر 1622573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha