هماهنگی‌های لازم برای ساماندهی زوار پاکستانی در کرمان انجام شد

معاون عمرانی استاندار کرمان به منظور نظارت بر اقدامات دستگاه‌های متولی از موکب ماهان برای اعزام ‌زوار پاکستانی عازم مرقد امام حسین (ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان به منظور نظارت بر اقدامات دستگاه‌های متولی در حوزه ماهان برای اعزام ‌زوار پاکستانی عازم مرقد امام حسین (ع) در دو نوبت از موکب ماهان بازدید کرد.


وی با اشاره به ورود خیل وسیع زائران پاکستانی به موکب ماهان، گفت: با اعلام نیاز انجام شده، با حضور در موکب، هماهنگی‌های لازم انجام و جابجایی گروه اول زوار پاکستانی که از سیستان و بلوچستان به ماهان رسیده بودند صورت گرفت.


موسوی بیان کرد: عصر دیروز نیز گروه‌های جدید به این موکب رسیدند و ضمن بازدید، کمبودها مشخص و هماهنگی‌های لازم انجام شد و اتوبوس‌های شهرداری‌های کرمان و سیرجان، ارتش، سپاه و بخش خصوصی برای انتقال زوار به موکب ماهان اعزام شدند و در حال حاضر وضعیت مناسب است و هدایت زائران به خوبی انجام خواهد شد.


وی از زحمات مدیران استانداری، سازمان همیاری، ارتش، سپاه، راهداری، پلیس راه، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌هایی که به نوعی در خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) همراهی کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 1622689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha