اخذ مجوز جذب دانشجو برای رشته های گیاه پزشکی و باغبانی

رییس دانشکده کشاوزی شیروان گفت: امسال مجوز جذب دانشجو برای رشته های گیاه پزشکی و باغبانی این دانشکده اخذ شده است.

قربانعلی رسام- رییس دانشکده کشاوزی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در یان راستا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأسیس ۲ رشته مهندسی گیاه پزشکی، علوم و مهندسی باغبانی درمقطع کارشناسی پیوسته و دوره روزانه هریک به ظرفیت ۲۰ نفر از مهرماه ۱۴۰۲ موافقت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده کشاورزی این شهرستان، برای سال تحصیلی جدید از میان علاقه مندان و متقاضیان بدون آزمون دانشجو می پذیرد که پذیرش دانشجو در تمامی رشته های کشاورزی این دانشکده در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و بدون محدودیت ظرفیت می باشد.

رسام عنوان کرد: افراد علاقه مند و متقاضی خواهران وبرادران می توانند جهت تحصیل رایگان در دانشگاه دولتی بدون آزمون و صرفا با سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام برای سال تحصیلی جدید داشته باشند.

رییس دانشکده کشاورزی شیروان با اشاره به امکانات رفاهی مجتمع آموزش عالی شیروان اضافه کرد: این امکانات شامل سرویس ایاب و ذهاب رایگان، تخصیص خوابگاه دولتی به تمام دانشجویان خواهر و برادر، سالن ورزشی و چمن می باشد.

رسام بیان کرد: همچنین امکانات آموزشی این دانشکده شامل آزمایشگاه های مجهز، گلخانه آموزشی و تحقیقاتی، مزرعه، دامداری، استخر پرورش ماهی، زنبورستان آموزشی، سایت رایانه و کتابخانه است.

وی با بیان اینکه این دانشکده ها ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو را خواهد داشت اضافه کرد: تعداد دانشجویان جدید ورودی تمامی رشته های این دانشکده هر سال ۱۵۰ نفر دانشجوی خانم و آقا در مقاطع مختلف است.

۵۰۰ دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان تحصیل می کنند.

مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان در ۱۰ کیلومتری مسیر شیروان- بجنورد قرار گرفته است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1622702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha