حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی است

آیت الله حسینی گفت: حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و از مصادیق مهم جهاد اکبر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف ، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق با حضور در جمع مدیران ستاد بازسازی نجف اشرف، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خدام زوار حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام بیان کرد:  حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و از مصادیق مهم جهاد اکبر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: این ستاد را، ستاد فرماندهی امام زمان بدانید و از فرصت خدمتگزاری زوار حضرتش به نحو احسن بهره برداری نمایید.

آیت الله سید مجتبی حسینی پیشنهاد کرد:با توجه به استمرار حرکت تمدن ساز اربعین در طول سال‌های آینده، مناسب است ستاد بازسازی طرح اساسی و جامعی را جهت اصلاح و تقویت زیرساخت‌های شهر نجف اشرف به مسئولین امر ارائه نماید.

نماینده مقام معظم رهبری دام ظله در عراق در پایان گفت: از زیارت شما عزیزان مشعوف شده و شکرگزار خداوند رحمان هستیم و به سهم خود از همه شما عزیزان خادم زوار امام حسین علیه السلام تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در ابتدای این دیدار نیز دکتر خوشرو و برخی از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف گزارش مبسوطی از دغدغه‌ها و طراحی و اجرای زیرساخت‌های لازم در حرم مطهر علوی و پشتیبانی در بر پایی مواکب اربعینی جهت تامین اسکان و تغذیه خیل عظیم و چشمگیر زائرین حسینی توسط مهندسان و کارکنان ستاد در طول سال و به ویژه ایام اربعین ارائه کردند.

کد خبر 1622725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha