۱۵۰۰ واحد صنفی شیروان فاقد پروانه هستند

رییس اتاق اصناف شیروان گفت: این شهرستان دارای ۱۰ هزار واحد صنفی در سطح شهر و روستا است که از این تعداد هزار و ۵۰۰ واحد بدون پروانه هستند.

مهدی فیاضی، رییس اتاق اصناف شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: توصیه می شود واحدهای صنفی بدون پروانه سریع تر برای اخذ مجوز پروانه اقدام کنند، صدور پروانه کسب توسط اتاق اصناف بدن کم و کاست سریع انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۳۴۵ واحد تولیدی این شهرستان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون برای، ۷۴۳ واحد صنفی توزیعی، تولیدی و خدماتی در این شهرستان پروانه صادر شده است.

فیاضی با اشاره به فعالیت ۲۷ اتحادیه تولیدی، خدماتی و توزیع شهرستان عنوان کرد: ۱۱ میلیارد ریال بدهی سنوات گذشته به شهرداری و دارایی بوده که جدیدا به اتاق اصناف اعلام شده است.

رییس اتاق اصناف شیروان در خصوص اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر بیان کرد: با هدف تکریم شایسته ارباب رجوع بهسازی و تجهیز ساختمان اتاق اصناف شیروان با اعتبار هفت میلیارد ریال شروع شد و با فعالیت هیئت رییسه جدید سریعا به بهره برداری رسید.

فیاضی تصریح کرد: اتاق اصناف این شهرستان را  سال گذشته با ۲ میلیارد ریال بدهی و چندین ماه حقوق معوقه کارمندان تحویل گرفتم، اکنون بالغ بر ۱۳۰ درصد افزایش حقوق پرسنل داشته ایم، چنانچه زمینی به اتاق اصناف داده شود ظرف ۶ ماه پروژهرا تکمیل و بهره برداری می کنیم.

وی با اشاره به اقامات صورت گرفته برای ایام اربعین حسینی توسط اتاق اصناف بیان کرد: در این راستا کاروان هایی اعزام شدند و اقلامی جهت استفاده و توزیع بین زائران اربعین حسینی ارسال شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1622736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha