«مسیر بهشت» در لنگرود رونمایی شد

حجت الاسلام ضابطی از تولید و انتشار نماهنگ «مسیر بهشت» خبر داد و گفت: این نماهنگ با همکاری اعضای گروه سرود سلیمانی‌ها و بچه هیئتی‌های دهه هشتادی ونودی لنگرود با شعار با ما راهی بهشت می شویم اجرا شده است.

حجت الاسلام مجتبی ضابطی _مدیر کانون شهید فخری زاده لنگرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تولید و انتشار آثار رسانه‌ای توسط نوجوانان عضو این کانون خبر داد و اظهار کرد: گروه سرود کانون شهید فخری زاده با عنوان «سلیمانی‌ها» بعد از حدود ۲ سال تلاش و فعالیت اقدام به تولید نماهنگ‌های مختلف با موضوعات مذهبی کرده است.

وی با بیان اینکه این نماهنگ‌ها با همکاری حدود ۳۰ نوجوان عضو کانون تولید می‌شود افزود: «درد آشنا» نخستین نماهنگی بود که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) تولید شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام ضابطی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی که از دیرباز در میان شیعیان جهان مرسوم بوده است بیان کرد: این اجتماع که هر سال باشکوهتر برگزار می‌شود نشان می‌دهد اگر مسلمان‌ها با یکدیگر و در کنار یکدیگر قرار بگیرند، قدرت بسیار عظیمی را ایجاد می‌کنند.

وی از تولید نماهنگ «مسیر بهشت» خبرداد و گفت: این نماهنگ با موضوع اربعین حسینی پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری زاده به محضر امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام ضابطی اذعان کرد: این نماهنگ با همکاری اعضای گروه سرود سلیمانی‌ها و بچه هیئتی‌های دهه هشتادی ونودی لنگرود با شعار با ما راهی بهشت می شویم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم هر فصل یک نماهنگ تولید کنیم اذعان کرد: نماهنگ بعدی کانون شهید فخری زاده با موضوع شهدای نوجوان کلید خواهد خورد.

مدیر کانون شهید فخری زاده با تاکید بر بها دادن به نوجوانان و جوانان جهت خلق آثار هنری فاخر تصریح کرد: دهه هشتادی ها و نودی‌های لنگرود با همین نگاه توانستند در این صحنه بدرخشند و با عشق به اهل بیت(ع) آثاری را تولید و پیشکش ساحت مقدس آنان کنند.

گفتنی است، برای دریافت نسخه باکیفیت این نماهنگ می توانید به آدرس https://aparat.com/v/IH۶۹b مراجعه کنید.

«مسیر بهشت» در لنگرود رونمایی شد

«مسیر بهشت» در لنگرود رونمایی شد

«مسیر بهشت» در لنگرود رونمایی شد

«مسیر بهشت» در لنگرود رونمایی شد

کد خبر 1622753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha