پرداخت 43 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان جهت توسعه بخش کشاورزی

جلالیان گفت:43 میلیارد ریال تسهیلات جهت توزیع ۳۲ دستگاه خودروکار و مکانیزاسیون کشاورزی در بشرویه طی سال جاری پرداخت شده است.

حسن جلالیان-مدیر کمیته امداد بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که مورد توجه کمیته امداد قرار دارد بحث توسعه اشتغال در بخش های مختلف به خصوص بخش کشاورزی است.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای توسعه اشتغال و بهبود و گسترش فعالیت های کشاورزی، ۳۲ دستگاه خودرو کار و مکانیزاسیون کشاورزی در بشرویه به متقاضیان به همت کمیته امداد طی سال جاری واگذار شده است.

جلالیان با بیان اینکه ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال در دستور کار قرار دارد، افزود: واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام شده است و امیدواریم بتوانیم این کار را ادامه دهیم.

مدیر کمیته امداد بشرویه در ادامه گفت: از بین ۳۲ دستگاه خودروکار و مکانیزاسیون کشاورزی در بشرویه ۳ دستگاه تراکتور، ۳ دستگاه مکانیزاسیون کشاورزی و بقیه خودرو نیسان وانت بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح  ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با بهره ۴ درصد با اقساط ۷ ساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

کد خبر 1622764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha