اعزام تیم‌های راهداری لرستان به مرز مهران تا 20 شهریور ادامه دارد

شیروانی با بیان اینکه اعزام تیم‌های راهداری لرستان به مرز مهران تا 20 شهریور ادامه دارد، گفت: روز گذشته جهارمین تیم راهداری به مرز مهران اعزام شده است.

مرتضی شیروانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه چهارمین تیم راهداری روز جمعه به مرز مهران اعزام شدند، اظهارداشت: در این طرح  ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، جهت خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات طی ایام اربعین حسینی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان افزود: هدف از اعزام تیم های حوزه حمل و نقل تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل و راهداری است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر گشت های راه و ترابری به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری و شرکت های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت رسانی به زائران نظارت دارند.

شیروانی با اشاره به اینکه طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷  مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اعزام تیم‌های راهداری لرستان به مرز مهران از ۲۴ مرداد آغاز شده است و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

کد خبر 1622767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha