خدمت رسانی به بیش از ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین در مسیر حمیل به عتبات و عالیات

جلوند گفت: با توجه به اینکه حمیل در مسیر تردد زوار اربعین حسینی قرار دارد در طول شبانه روز به بیش از ۵۰ هزار نفر از زوار در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و اسکان خدمت رسانی کرده است.

کامران جلوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برپایی موکب در مسیر زوار اربعین حسینی توسط شهرداری حمیل ،گفت: شهر حمیل به واسطه قرار گرفتن در مسیر دو مرز مهم خسروی و مهران میزبان خیل عظیمی از زائرین عتبات عالیات در مسیر رفت و برگشت می باشد.

شهردار حمیل  با اشره به برپایی ۵ موکب در شهر حمیل ، افزود: اربعین متعلق به خود مردم است و همه ما نیز عضوی از این مردم هستیم و در هر کجا هر کاری از دستمان برآِید، دریغ نمی‌کنیم و همگام با مردم پذیرای زوار اربعین خواهیم بود.

 وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین و علاقه میلیون‌ها انسان برای حضور در این راهپیمایی، بی نظیر است و  علیرغم تلاش‌های دشمن برای کم رنگ کردن محرم و اربعین، شاهد رشد چشمگیر مردم در این مراسم بودیم که چند دلیل دارد.

جلوند تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات اربعین اقدام به احداث و توسعه فضاهای زیرساختی شامل؛ سرویس بهداشتی، حمام تجهیز زائرسرا کردیم  و حاصل آن در شهر حمیل فعالیت ۵ موکب در طول شبانه روز  و خدمت رسانی به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمت‌رسانی در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و اسکان از زوار اربعین است.

شهردار حمیل در پایان گفت: همه به خوبی می‌دانیم بر مبنای روایات در میان ذوات مقدسه ائمه معصومین (ع)، امام حسین (ع) جایگاهی خاص دارد و اگر چه معصومین (ع) کشتی نجات محسوب می‌شوند اما کشتی نجات اباعبدالله (ع) وسیع‌تر و سریع‌تر از همه است، چرا که خون پاک آن حضرت اسلام ناب را بیمه کرد و آن حضرت به نوعی بزرگ‌ترین احیاگر اسلام حقیقی است.

خدمت رسانی به بیش از ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین در مسیر حمیل به عتبات و عالیات

کد خبر 1622808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha