پارک موزه دفاع مقدس مازندران گرفتار پیچ و خم کمبود اعتبار است

سردار ملکی با بیان اینکه بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون نفر به اذعان مسئولین گردشگر داخلی و خارجی در سال به مازندران سفر می کنند و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان می تواند مقصد گردشگری باشد، گفت: تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان نیازمند پیگیری و اراده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی- مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در استان های شمالی امروز(۱۱شهریور) در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، بااشاره به پروژه نیمه کاره پارک موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: این پروژه باید بین المللی دیده شود تا با اراده ملی به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون نفر به اذعان مسئولین گردشگر داخلی و خارجی در سال به مازندران سفر می کنند و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان می تواند مقصد گردشگری باشد، افزود: تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان همانند جابه جایی میدان بار ساری و احداث پل روستای اورست چهاردانگه نیازمند پیگیری ویژه مسئولین امر و اراده است.

سردار ملکی به دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس استان مازندران اشاره کرد و گفت: مسئولین استانی در راستای این کنگره تلاش کنند مرکز فرهنگی دفاع مقدس این خطه از شمال کشور تکمیل شود.

وی خطاب به استاندار مازندران خواستار ورود جدی برای تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان بعد از ۱۴سال شد و ادامه داد: مساحت موزه دفاع مقدس استان ۶۰ هکتار است  ۷ ابنیه ساختمانی این مجموعه در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید، و بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس کشور به شمار می رود با تکمیل این پروژه باید قدردان ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم.

سردار ملکی برلزوم احداث و تکمیل یادمان های شهدای گمنام مدفون در استان مازندران تاکید کرد و گفت: شهرداری برای تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران ورود کند.

وی از مازندران به عنوان پایتخت یادواره های شهدای کشور یاد کرد و افزود: بیش ۱۵تا ۲۰هزار یادواره شهدا در کشور برگزار می شود که ۱۵تا ۲۰درصد این یادواره ها به همت مردم شهید پرور مازندران برگزار  می شود.

کد خبر 1622813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha