خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین مهمترین دغدغه خادمین موکب شهدا بهشهر است

حسینی گفت: حضور در کربلا و پیاده روی اربعین و خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع)، آرزوی دیرینه ما بود که امسال برای دومین سال محقق شد، امروز دغدغه امکانات نداریم و دغدغه ما ارائه بهترین خدمت به زائران اربعین است.

سیدعلی حسینی- مسئول موکب شهدای بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: خدمت ما به زائران امامی است که دارای خصیصه های ویژه است و سربلند در پیشگاه خداوند و امام مان باشیم.

وی افزود: سال گذشته موکب به نام شهدا از بهشهر در کربلا برپا شد که آرزوی دیرینه ما بود و امروز با تامین‌نذورات و امکانات توسط مردم، کار زیبای خدمت رسانی در اربعین ادامه دارد.

مسئول موکب شهدا شهرستان بهشهر یادآور شد: کار زیبایی انجام شد و در این عرصه با معنویت در کربلا و رزمایش بین المللی اربعین سال گذشته در اولین تجربه هزار نفر اسکان و هزار نفر تغذیه ارائه شد.

حسینی گفت: امسال هم با پشتیبانی مردم شریف بهشهر راهی کربلا شدیم تا به مدت ۱۰ روز خادم زائران امام حسین(ع) در کربلا باشیم.

وی افزود: همه ما دلدادیم به کربلا و عاشورا و اربعین و این امر محقق شد و مقدمات ارائه خدمت به زائران برای ما اتفاق افتاد و در کربلا شهر کربلا، باب البغداد، شارع البغداد(طریق کربلا- بغداد)، حی العباس، جنب ورزشگاه ابناءالاتحاد میزبان زائران هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: بهشهر در عرصه های مختلف خوش درخشید و زبانزد است و خدمت، پذیرایی و اسکان با قوت در اربعین در حال انجام است و خدام با عشق و علاقه در شرایط سخت خدمت ارائه می دهند.

وی گفت: اخلاص و محبت مردم به اهل بیت (علیهم السلام) موجب تقویت و رشد ما در موکب شد و امروز در مکانی قرار داریم که آرزوی دیرینه ما بود، امروز دغدغه امکانات نداریم و دغدغه ما ارائه بهترین خدمت به زائران است.

مسئول موکب شهدای بهشهر یادآور شد: خداوند متعال راشاکریم شرایط برای اسکان و پذیرایی و برنامه های فرهنگی در این موکب فراهم است.

کد خبر 1622835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha