خدمت رسانی ۲۵۰ نفر از بچه های مسجد النبی(ص) خرماکلا به زائرین اربعین

نادعلی زاده از اعزام ۲۵۰خدام الحسین(ع) کانون شهید علی گراییلی روستای خرماکلا قائم شهر به کربلا خبر داد و گفت: این خدام در قالب موکب فاطمه الزهرا(س) در پیاده روی اربعین یاری رسان زائران اربعین هستند.

ولی‌الله نادعلی‌زاده - مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی گراییلی مسجدالنبی (ص) روستای خرماکلا شهرستان قائم شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: از ماه‌ها قبل، تمهیدات و تدابیر لازم برای اعزام خدام، امکانات و لجستیک و تجهیزات به کربلا اندیشیده شد و خدام با امکانات کامل برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی اعزام شدند.

وی افزود: امسال هم ۲ موکب با نام حضرت فاطمه الزهرا (س)، در عمود ۲۸۷ مسیر نجف به کربلا و دیگری در شهر کربلا و منطقه حی الرمضان برپا شد که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۳ هزار نفر را به صورت اسکان و تغذیه سه وعده غذا داریم.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی گراییلی قائم شهر با بیان اینکه این دو موکب از سال ۹۴ هرساله برپا شده است، خاطرنشان کرد، در تمام این سالها توفیق خدمت‌رسانی به زائران حسینی را داشتیم و امسال هم با همه توان با بهره مندی از حضور ۲۵۰ خادم برادر و خواهر و تیم‌پزشکی با ۷ کامیون و ۵ نیسان لجستیک و امکانات به کربلا اعزام شدیم.  

نادعلی زاده یادآور شد: از این تعداد، ۳ نیسان هندوانه برای زائران اعزام شد تا در گرمای عراق در بین زائران قسمت شود.

وی با اشاره به خدمات مختلف این دو موکب بچه های مسجد النبی(ص) خرماکلا، گفت: خدمات زیرساختی، بهداشتی، اقامه سه نوبت نماز، توزیع صبحانه، نهار و شام، توزیع اقلام فرهنگی بهره مندی از توان سخنرانان و مداحان از جمله خدمات موکب‌های کانون شهید علی گراییلی در کربلاست.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی گراییلی قائم شهر با بیان اینکه فعالیت موکب های این کانون از ۳۰مرداد ماه آغاز شد و تا ۱۸شهریور ماه ادامه دارد، یادآور شد: اعضای این کانون روستایی به منظور خدمت‌رسانی به زوار حسینی در اربعین با همه توان در پیاده روی اربعین حاضر شده و خدمات مختلفی را با هدف نهادینه کردن محبت و دوستی با اهل بیت(علیهم السلام) در بین آحاد مردم ارائه می کند.

کد خبر 1622836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha