افتتاح سه پروژه ی بهزیستی در شهرستان کاشان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از افتتاح سه پروژه بهزیستی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

ام البنین متقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت، با حضور مدیران محلی و استانی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مددجویان سه پروژه از طرح های آماده بهره برداری خود را افتتاح کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان افزود:  دو پروژه از این پروژه ها مربوط به گشایش دو واحد، اتاق قرنطینه و مراقبت های ویژه در آسایشگاه های گلابچی و امیرکبیر و یک پروژه افتتاح مرکز مشاوره مهرنیا بود که بنا داریم با شروع به کار این مراکز، خدمت رسانی به مددجویان و همشهریان را با کیفیت بیشتری به انجام برسانیم.
متقی نژاد در خصوص کاربری اتاقهای WHO توضیحاتی را ارائه داده و افزود: با هماهنگی سازمان بهداشت جهانی و بهزیستی کشور، دو واحد اتاق ایزوله جهت پیشگیری و کنترل بیماری های واگیردار در مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی و سالمندان گلابچی و امیرکبیر تعبیه شده است.

رئیس اداره بهزیستی کاشان در پایان از تمامی خیرین و افراد نیکوکاری که بهزیستی را در رسیدن به اهدافش یاری می نمایند تشکر و قدردانی کرد و گفت: اتاق های قرنطینه با هزینه کرد در بخش دولتی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و هزینه شده از طرف مرکز و خیرین محترم، به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی افزود: مرکز مشاوره ی مهرنیا نیز با زیربنای ۷۰ مترمربع و با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی آغاز بکار نموده که در زمینه مشاوره تخصصی اختلالات روانی نظیر افسردگی، اضطراب، وسواس فعالیت دارد.

کد خبر 1622875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha