توزیع تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در موکب باب‌الحوائج شهرستان دهگلان

تعداد 1500 پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی (ع) توسط موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان پخت و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ تعداد 1500 پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی (ع) توسط موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان پخت و توزیع شد.

توزیع تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در موکب باب‌الحوائج شهرستان دهگلان


این موکب که از تاریخ هشتم تا شانزدهم شهریور ماه برپا شده است در بخش‌های مختلفی از جمله پست امداد و نجات توسط هلال احمر و کمیته فرهنگی (موکب فرهنگی ) توسط اداره ارشاد اسلامی و اسقرار اکیپ کادر پزشکی و بهداشتی توسط شبکه بهداشت به زوار اربعین حسینی (ع) ارائه خدمت می‌نماید.


حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان افزود: بحمدالله موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان با توجه به اینکه با سال دوم است که در محل میدان سنجر خان برپا شده نسبت به پارسال دارای بخشهای بیشتر و خدمات رسانی متنوع تری است.


وی افزود: حضور روحانی در موکب و پاسخ گویی به سوالات شرعی زوار، موکب فرهنگی با هدف گسترش نذر فرهنگی در کنار سایر نذورات، تجهیز نمازخانه و برپایی نماز جماعت، اسکان زوار و ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی توسط اکیپ مستقر و ارائه آموزش‌های لازم از جمله اقداماتی است که در این موکب با همکاری و مشارکت مسئولین هیئت سادات کروندان و کارکنان ادارات و نهاد های گوناگون انجام می‌شود.

توزیع تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در موکب باب‌الحوائج شهرستان دهگلان


رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان اظهارداشت: تجهیز موکب فرهنگی (کمیته فرهنگی اربعین) با توزیع کتب ادعیه و رهنمای زائرین جلوه و نمود ویژه‌ای داشته که امید است بتوانیم ما نیز دین خود را در این نهضت عظیم فرهنگی ادا نماییم. 

کد خبر 1622883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha