خدمات جهادی حجت الاسلام"عباسی" در تعظیم شعائر دینی و تبلیغ مکتب اهل بیت ماندگار است

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: خدمات جهادی ارزنده حجت الاسلام حمزه عباسی امام محله جهادی در عرصه های مختلف به ویژه در تعظیم شعائر دینی، تبلیغ مکتب اهل بیت و تشویق و هدایت جوانان و خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین ماندگار است

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: حجت الاسلام "حمزه عباسی"، روحانی فاضل، خوش فکر، متخلق، مخلص، باصفا، پرکار و دغدغه‌مند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: این روحانی فاضل تابع محض امامین انقلاب بود و سال‌ها در کاشان و منطقه راوند خدمات بی شماری ارائه کرد.

حجت الاسلام بصیرتی افزود: این روحانی مخلص در آستانه اربعین حسینی در مسیر زیارت حضرت سیدالشهدا به آرزوی خود رسید و منطقه کاشان از وجود چنین چهره ارزشمند جهادی و تبلیغی و مدیریتی محروم شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: خدمات جهادی ارزنده این امام محله جهادی در عرصه های مختلف به ویژه در تعظیم شعائر دینی، تبلیغ مکتب اهل بیت و تشویق و هدایت جوانان و خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین، حضور جهادی در مبارزه با کرونا همیشه در یادها ماندگار است.

وی افزود: حجت الاسلام عباسی گرچه با رفتنش دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی را داغدار کرد اما به فضل الهی هم رزمان او نخواهند گذاشت پرچمی که او بلند نمود، هرگز بر زمین بماند.

حجت الاسلام حمزه عباسی مسئول دفتر امام جمعه راوند کاشان روز جمعه ۱۰ شهریور در حادثه تصادف خودرو ون حامل جمعی از زائران در مسیر سامرا_کاظمین دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر 1622897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha