اردوبازی نوجوانان کانون روبیک در پیاده روی اربعین

اعضای نوجوان کانون روبیک آرمان در پیاده روی اربعین حسینی شعارهای مختلف با روبیک اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای نوجوان کانون روبیک آرمان مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت مسجد مدرسه فائق و مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد و شهرداری منطقه ۳، ویژه برنامه "به سوی حسین علیه السلام" را در آستانه پیاده روی اربعین حسینی به منظور برپایی رخدادهای مختلف فعالان روبیک در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در اردویی ۱۴روزه اجرا می کنند.

این رویداد در مسیر نجف، طریق ها و در شهر کربلا اجرا می شود و شعارهای مختلفی با همیاری و دعوت از زائران حسینی، شهروندان و کودکان عراقی و اعضای کانون با روبیک ساخته و نمایش داده می شود.

روایت اول این رویداد روز سوم شهریورماه در بوستان آب و آتش آغاز شد. نوجوانان به همراه خانواده هایشان با روبیک هایشان در کوله و اعتقاد به مسیرشان، سفر به سوی حسین علیه السلام را رقم زدند. آنها با شعار "کربلا کربلا ما داریم می آییم" که با اشتیاق در پل طبیعت با ۸۰۰ روبیک به نمایش درآوردند، آغازگر این رویداد بودند. اجرای دوم این رویداد در کربلا و سپس در مسیر زائران، هرجا که امکان نشستن و انجام داشته باشد با شعارهای مرتبط در فضاهای مختلف تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

کانون روبیک آرمان با این رویداد قصد دارد تا با شعار «کربلا کربلا ما داریم می آییم»، زائران اربعین را به ادامه راه حسین علیه السلام دعوت کند.

برای کسب اطلاع از فعالیت های کانون روبیک آرمان با شماره ۰۹۳۷۰۰۳۷۳۷۰ در ارتباط باشید.

کد خبر 1622909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha