اربعین بزرگ‌ترین اجتماع جوانان انقلابی برای تقویت روحیه انقلابی است

امجدیان گفت: امروز اربعین به بزرگ‌ترین اجتماع جوانان انقلابی برای تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و جور استکبار جهانی بدل شده است.

قاسم امجدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برپایی  مواکب ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمانشاه، گفت: جوانان را باید پرچمداران حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین دانست زیرادر طول سال‌های اخیر با حضور پرشور خود میدان‌دار این عرصه بوده‌اند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود:جوانان جهان اسلام که همه تحولات این روزهای منطقه غرب آسیا به اراده ایشان عملی شده و جبهه مقاومت در برابر دشمن از صنعا و یمن گرفته تا مقاومت در جبهه سوریه و عراق و ایستادگی در برابر آل سعود و مبارزه با تکفیری‌های داعشی و رژیم صهیونیستی را شکل داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اربعین به بزرگ‌ترین اجتماع جوانان انقلابی برای تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و جور استکبار جهانی بدل شده است لذا  این باور را می‌توان در شعارها و نمادهای موجود در راهپیمایی اربعین مشاهده شود.

امجدیان با اشاره به اینکه دانشجویان در ۶نقطه از استان کرمانشاه مشغول خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) هستند، تصریح کرد:دانشجویان از چهارم شهریور ماه تا ۱۶ شهریور ماه جاری در ۳ شیفت ۴ روزه خدمات خود را شبانه روزی ارائه می‌دهند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: جوانان مواکب ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور، دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دانشگاه فنی و حرفه ای شماره ۲ پسران، میدان آزادگان استان کرمانشاه، ماهیدشت و موکب مرز خسروی دایر شده  همچنین دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، فرهنگیان، شهید رضایی و زاگرس با کمک‌های معنوی و مادی خود در برپایی مواکب ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمانشاه مشارکت داشته‌اند.

کد خبر 1622926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha