پویش«موکب سیار امام رضا(ع)» در مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود

یاوری گفت: با توجه به خدمت رسانی خالصانه کودکان عراقی در پذیرایی از زوار، خادمیاران رضوی رسانه کرمانشاه تصمیم به برگزاری پویش با عنوان«موکب سیار امام رضا(ع)» گرفتند.

سلمان یاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه  با اشاره به فعالیت موکب سیار امام رضا (ع) ،گفت: اربعین حسینی امروز به یک نماد و یک شعار بزرگ برای مذهب شیعه بدل شده و هویت رسمی مکتب ما را نشان می دهد، آن جایی که خیل زائران و مشتاقان از سراسر جهان زیر لوای پرچم حسینی قرار می گیرند و با یکدیگر برای آماده شدن جهت حکومت جهانی امام زمان(عج) عهد و پیمان برادری می بندند.

دبیر ستاد اربعین کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: پیاده روی اربعین از جمله آیین های بزرگ شیعیان است که از چند روز مانده به اربعین از مبدأشهرهای مختلف عراق به ویژه نجف آغاز می شود و طی آن میلیونها نفر پس از روزها پیاده روی، خود را در اربعین به کربلا می رسانند و برای ارائه خدمات به آنها موکب هایی تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به خدمت رسانی خالصانه کودکان عراقی در پذیرایی از زوار، خادمیاران رضوی رسانه کرمانشاه تصمیم به برگزاری این پویش با عنوان«موکب سیار امام رضا(ع)» گرفتند که طی این پویش شرکت کنندگان و خادمیاران رضوی عازم پیاده روی اربعین در قالب موکب سیار در مسیر پیاده روی اربعین عراق، به کوکان خادم عراقی از طرف امام مهربانی ها هدیه ای تقدیم می کنند.
یاوری تصریح کرد: خادمیاران رضوی رسانه ۲۰۰ هدیه را آماده نموده تا خاطره ای دلنشین از خدمت رسانی را برای کوکان عراقی با بردن نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ثبت نمایند.
دبیر ستاد اربعین کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: علاقمندان جهت  شرکت در این پویش می توانند تصاویر خود از هدایا و کودکان عراقی را به آیدی khademyar_ksh در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 پویش«موکب سیار امام رضا(ع)» در مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود

کد خبر 1622930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha