فعالیت موکب اوقاف مازندران در تکریم زائران اربعین شایسته تحسین است

سردار شریعتی فعالیت موکب اوقاف مازندران در تکریم زائران اربعین را شایسته تحسین دانست و گفت: خدمات رسانی مطلوب این موکب موجبات حضور خیل عظیم زائران حسینی در سامرا را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار امین شریعتی_ فرمانده محور سامرا و بلد ضمن بازدید از روند خدمت رسانی موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم السلام مازندران به زائران حسینی و همکاری با خادمین این موکب برای توزیع غذا بین زائران اربعین، اظهار کرد: روزی که شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز درخواست کردند که مواکب به سامرا بیایند موکب امامزادگان استان مازندران پیشگام شد.

وی که با حضور در موکب اوقاف به دنبال تسهیل روند خدمت رسانی به زائران حسینی است، تاکید کرد: امروز نتیجه این چند سال حضور مواکب اوقاف، ورود سیل خروشان زائران عتبات عالیات به این منطقه است که می‌بینیم هرساله بر تعداد آن افزایش می‌یابد.

سردار شریعتی اذعان کرد: امروز همه خادمین به‌خصوص خادمین موکب اوقاف مازندران محکم‌تر و استوارتر از قبل در عرصه خدمت‌رسانی به زائران حاضر شده و شبانه روز تلاش می‌کنند.

فرمانده محور سامرا و بلد تصریح کرد: به لطف خداوند متعال ۹۸ درصد از زائران اربعینی که از ایران وارد عراق می‌شوند به سامرا آمده و پذیرایی می‌شوند.

سردار شریعتی به کارنامه درخشان مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و عنوان کرد: حضور انقلابی موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی‌کننده گوشه‌ای از اقدامات لشکر ۲۵ کربلا در گذشته است.

کد خبر 1622966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha