۵۳ فعال قرآنی استان کردستان تجلیل شدند

نادری گفت: با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از علاقمندان به قرآن کریم، ۵۳ فعال قرآنی استان کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسعد نادری عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی قرآن وعترت شمیم وحی کردستان در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی این موسسه که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از علاقمندان به قرآن کریم در سنندج برگزار شد، به کلیه کسانی که موفق به حفظ یک جزء تا حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، تبریک گفت واظهار کرد: این مراسم با کمک و مساعدت خیرینی برگزار شده است.

وی افزود: امروز از ۵۳نفر از حافظان قران کریم تجلیل خواهد شد وامیدواریم در آینده از تعداد بیشتری تجلیل نماییم.

نادری با بیان آیاتی از قرآن مجید و ذکر وقایع تاریخی در صدر اسلام، والدین حاضر در جلسه را به تشویق بیشتر فرزندان خود به حفظ و یادگیری قرآن کریم، فراخواند.

این مفسر و حافظ کل قرآن کریم استان کردستان همچنین، از همه کسانی که مجموعه وی را برای دستیابی به اهداف یاری می‌کنند تشکر کرد و مساعدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در دو استان کردستان و کرمانشاه ستود.

نادری تصریح کرد: این موسسه به مدیر مسئولی سرکارخانم شکوه کریمی فعالیت می‌کند و پیشرو در تربیت حافظان قرآن کریم است که در سال ۱۴۰۱ پروانه فعالیت خویش را از معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

در ادامه والدین جمعی از حافظان کل قرآن کریم، با حضور در جایگاه، بر ضرورت چنین محافلی تاکید کردند و سپس گروه مولودی خوانی و دف نوازی به خوانندگی امیر ملکی به اجرای برنامه پرداختند.

تلاوت قرآن کریم از سوی استاد حاج امین اسدی قاری بین المللی جهان اسلام و استاد مسعود نوری حافظ کل قرآن کریم ومربی حفظ موسسه فرهنگی قرآن وعترت (شمیم وحی کردستان) از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

در پایان از افراد زیر  تجلیل شد.

حافظان بزرگسال

۱)حافظ کل ۵نفر( اسماء میره کی-آرزو اصلانی- نسرین میره کی –ژاله ساعدی واوین محمدی)

۲)حافظ ۲۰ جزء ۱نفر( صبریه باقری)

۳)حافظ ۱۰ جزء ۹نفر(گلاله الهی-هایده رشیدی-سمیه زاهدی-ژاله صلواتی-روژینا قاسم کریمی-سحر وکیلی-شرمین احمد پناه-سعدیه صوفی ودلشاد رجبی زاده)

۴)حافظ ۵جزء ۱۴نفر( بهاره ذولفقاری –گلاویژ فتحی-معرفت ابراهیمی-تهمینه کاظمی-مهناز محمدی-هایده احمدی-افسانه رحیمی-شه تاو سلیمانی-ریزان کاظمی-پرستو احمدی-خدیجه قوامی- فائزه حمیدی- شهین گویلی-وزیبا صفری)

حافظان نوجوان

۱)حافظ ۶جزء ۳نفر(ساینا قادرزاده-سایدا قادر زاده-حسنا میره کی )

۲) حافظ ۴جزء ۶ نفر(بهار ناظمی جلال –آلا صادقی-سارینا قادری –دیلان شاهمرادی- اوین رضاییوحنی کاظمی)

حافظان خردسال

۱)حافظ ۳جزء۱نفر(محمد آرسام صادقی)

۲) حافظ ۱جزء۱۴ نفر (روژا آذر پیرا- آرسام حسینی- تروسکه میره کی-نیما مرادی- زانا ظریف- ریبین ولیدی- باران میره کی-لیلا عارفی- نیها زارعی- نورا فلاحی- سارا علیمرادی- رومیسا خانی- اوین غریبی و مهنیا عزیزی).

کد خبر 1623027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha