اربعین، دست به دست هم در جهت تمدن سازی به سمت ظهور

ترکاشوند با قدردانی از خادمین موکب  کوچصفهان استان گیلان گفت: یک عده از بچه های مومن و باصفا دست به دست هم دادند تا در اربعین نقشی جهت تمدن سازی به سمت ظهور آقا امام زمان (عج) داشته باشند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از گیلان، محسن ترکاشوند از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در موکب کوچصفهان به گفت وگو با خبرنگار این خبرگزاری پرداخت. 

وی با بیان اینکه، نگاه اگر عرشی و آسمانی  باشد همه چیز زیباست حتی اسیری و شهادت اظهار کرد: نازم آن آموزگاری را که در یک نیم روز _ دانش آموزان عالم را به حق دانا کند _ابتدا منشور آزادی نویسد در جهان _بعد از آن با خون ۷۲ تن امضا کند.  

ترکاشوند در ادامه با توصیف اینکه، اینجا کربلاست، اینجا قدمگاه سیدالشهداست افزود: اینجا محل عروج ایمانی مردان بزرگی است که به جهت تعالی و اوج عظمت و شکوه انسانی، قرآنی و ایمانی قدم در این خاک نهادند.  

وی با استناد به فرمایش حضرت زینب(س) که فرمودند «ما رایت الا جمیلا»  هر چه دیدم زیبای دیدم، گفت: «اگر بر منزل لیلی نشینی_ بجز از خوبی مجنون نبینی». 

ترکاشوند ادامه داد: نگاه وقتی نگاه آسمانی و عرشی باشد همه چیز ولو شهادت، مظلومیت و اسارت را زیبا می بینید چون به سمت خورشید و حقیقت قدم گذاشته اید.  

وی با قدردانی از خادمین موکب کوچصفهان استان گیلان بیان کرد: یک عده از بچه های مومن و باصفا دست به دست هم دادند که ان شاء الله در اربعین نقشی در جهت تمدن سازی به سمت ظهور آقا امام زمان (عج) داشته باشند.

ترکاشوند ابراز امیدواری کرد: این راه  همواره طی طریق شود زیرا این برادران و خواهران مومن پیام رسان عرصه مقاومت و عاشورا هستند.

کد خبر 1623041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha