برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان در اراک

هادی ضمن تسلیت اربعین حسینی از برگزاری پیاده بزرگ جاماندگان از اربعین در اراک با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اراک خبر داد. 

امیر هادی ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، از برگزاری مراسم پیاده روی جا ماندگان در اراک خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این پیاده روی امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در اراک برگزار می شود. 
فرماندار اراک با اشاره به اینکه حدود ۱۳ موکب در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک برای ارائه خدمت به زوار اربعین که از حوزه شهرستان در تردد هستند برپا شده است، ادامه داد: ارائه خدمت با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.
این مقام مسئول  با تاکید بر اینکه همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها مطلوب است و تقسیم کار بین همه دستگاه‌های اداری شهرستان اراک برای غنی شدن موکب‌ها در اراک، شهرها و روستاها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اراک نیز امسال از میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد (ع) ببرنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: این برنامه با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها در روز اربعین انجام می‌شود.

فرماندار اراک اضافه کرد: تخمین زده می‌شود جمعیتی بالغ‌بر ۴۰۰ هزار نفر در این پیاده‌روی اربعین حضور خواهند داشت و شاهد اجتماع بسیار عظیمی از دلدادگان امام حسین(ع) خواهیم بود.
هادی خاطر نشان کرد: از عموم مردم فهیم، هیات مذهبی کلانشهر اراک و روستاهای همجوار دعوت می گردد جهت عرض تسلیت اربعین سالار شهیدان،  محضر حضرت ولیعصر(عج) و به احترام و یاد کاروان دشت کربلا در همایش پیاده روی جمعیت مردمی عاشقان حسینی اراک شرکت نمایید. 

هادی خاطر نشان کرد: این همایش روز چهارشنبه 15 شهریور بااجتماع عزاداران از تقاطع میدان فراهان از ساعت  ۷:۳۰ صبح روز اربعین
ازمسیر بلوار امام زاده محمد عابد(ع) به سمت آستان مقدس چهارمین حرم کشور برادر امام رضا (ع)مرقد مطهر امام زاده محمد عابد (ع) برگزار می شود.

کد خبر 1623043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha