توزیع بسته های فرهنگی توسط جوانان کانون انقلاب در بین زائران اربعین حسینی

اکبری رشنو گفت:جوانان پرشور و خلاق این کانون بسته های فرهنگی متنوع را با مضمون اربعین و عاشورا در بین زائران توزیع کردند.

ماشا اله اکبری رشنو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت جوانان در موکب اربعین ، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همنوا با همه مردم ضمن حضور گسترده در راهپیمایی اربعین، می‌توانند با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در جهت گرامی داشت ایام اربعین فعالیت موثری داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب صحنه روستای سردارآباد افزود:پیاده‌روی اربعین بزرگترین آیین دینی شیعیان است و حضور میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف در این مراسم عظیم‌ترین گردهمایی جهانی را رقم می‌زند.

توزیع بسته های فرهنگی توسط جوانان کانون انقلاب در بین زائران اربعین حسینی

وی با اشاره به اینکه مساجد و کانو ها باید پایگاه حضور جوانان و نوجوانان باشد، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال دوری نوجوانان و جوانان از مسجد است لذا برای تحقق این کار از ابزارهای مختلف تبلیغاتی و رسانه ای استفاده می کند.

اکبری رشنو تصریح کرد:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز در حوزه‌های فرهنگی و هنری در ایام برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی، هم در داخل کشور و هم در کشور عراق، فعالیت‌های گسترده‌ای  دارد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اعتبار جایگاه مردمی که دارند در ایام اربعین حسین در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) بوده و در کنار سایر جریانات خودجوش مردمی، در تلاش هستند خدمتگزاری شایسته ای را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام داشته باشند.

توزیع بسته های فرهنگی توسط جوانان کانون انقلاب در بین زائران اربعین حسینی

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب صحنه روستای سردارآباد با اشاره به فعالیت موکب برپا شده توسط کانون ،اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی ، برپایی مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر،برپایی محافل انس با قرآن ،سیاه پوش کردن مسجد و کانون و برنامه های مختلف دیگر از فعالیت این کانون در این ماه بوده است.

وی گفت: برپایی موکب ، پخت و توزیع غذای گرم ، تهیه و توزیع شربت خنک ، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی ، اسکان زوار  از جمله فعالیت مسجد امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی انقلاب شهرستان صحنه روستای سردارآباد در ایام اربعین حسینی است.

توزیع بسته های فرهنگی توسط جوانان کانون انقلاب در بین زائران اربعین حسینی

کد خبر 1623075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha