هنرنمایی خوشنویسان در فعالیت هنری «حسین علیه السلام تصویرگر قرآن»

جمعی از خوشنویسان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، سوره های این کتاب الهی را کتابت کردند.

«عیسی جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه گام دوم انقلاب خوشنویسان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به کتابت بخشی از سوره های قرآن کردند.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم داریم این برنامه که هم اکنون در مرکز استان در حال اجرا بوده را در سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در طول هفته پیش رو توسط هنرمندان اجرا شود.

وی افزود: آثاری که هنرمندان در این زمینه تولید می‌کنند پس از پایان تهذیب و نگارگری، در نمایشگاهی که در هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود، در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

جمشیدی یادآور شد: این کار با عنوان «حسین علیه السلام تصویرگر قرآن» و در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان استان در یک راستا فعالیت می‌کنند، این کار با همکاری مشترک با معاونت هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کد خبر 1623091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha